Atribuiți sarcini individuale personalului secției de administrare a TMEP: A. Legătura între secția de expediere TMEP NCOIC și ATOC.b.Pregătirea dosarului de caz și a fișierului index alfa.c. Analiza dosarului cazului.d. Acțiune de furnizare. 2. Asigurați-vă că pregătirea dosarului de caz și a fișierului index alfa se face cu acuratețe: a. Asigurați-vă că dosarele de caz sunt primite de la stația de control al calității secției de procesare TMEP și documentele se potrivesc cu resturile.b.Asigurați-vă că este pregătită un card de fișier index alfa pentru fiecare rămășiță pentru referință rapidă.c. Asigurați-vă că următoarele documente sunt copiate pentru a crea un dosar de caz TMEP: (1) Formularul DD 565 (Declarația de recunoaștere a decedatului).(2) Formularul DD 1076 (Registrul operațiunilor militare a efectelor personale ale personalului decedat).(3) Formularul DD 1380 (Cartel medical de teren).(4) Formularul DD 2064. (Certificat de deces în străinătate).(5) Toate celelalte înregistrări care au ajuns cu rămășițe.d. Asigurați-vă că documentele de transport sunt pregătite și plasate în dosarul cazului: (1) Formularul DD 1384 (Documentul privind controlul transporturilor și mișcările).(2) Formularul DD 1387 (Eticheta transportului militar).