(2) Compresie. Cursa de compresie începe la BDC pistonul se deplasează în sus spre PMS, aerul care a fost atras în cilindru este comprimat la un raport de aproape 22 la 1, aproape de trei ori raportul de un motor tipic pe benzină.Această compresie ultra-înalta determină aerul să supraîncălzi, făcându-l suficient de fierbinte pentru a aprinde motorina. Compresia cursa se termină când pistonul atinge PMS. Când pistonul atinge PMS, injectorul de combustibil pulverizează o valoare măsurată cu precizie. cantitatea de combustibil în camera de precombustie.Aerul supraîncălzit din camera de ardere aprinde combustibilul pe măsură ce este injectat. Aici este termenul de aprindere prin compresie provine din.Raportul de compresie foarte mare este o parte din motivul pentru care o motorină oferă o eficiență ridicată și un combustibil impresionant economie.(3) Cursa de putere. Cursa de putere începe cu arderea inițială a combustibilului din camera de precombustie.Această reacție inițială de ardere forțează combustibilul injectorului în zona cilindrului, unde are loc arderea efectuat.