Transmisia conține un convertor de cuplu cu trei elemente, compus set de angrenaje planetare, trei ambreiaje cu discuri multiple, un suport și o rolă, și două benzi de frecare.Convertorul de cuplu cuplează fără probleme motorul la angrenajul planetar prin ulei și oferă un cuplu hidraulic suplimentar multiplicare atunci când este necesar.Setul de angrenaje planetare compuse oferă trei raporturi înainte și unul înapoi.Schimbarea rapoartelor de transmisie este complet automată în raport cu viteza vehiculului și cuplul motor introdus.Cuplul de la motor este transmisă la transmisie prin placa flexibilă. Viteza vehiculului și semnalele de cuplu ale motorului sunt transmise în mod constant la transmisie pentru a oferi raportul de transmisie adecvat pentru o eficiență maximă și performanță la toate deschiderile de accelerație.d. Carcasa de transfer. Cutia de transfer direcționează de la motor la transmisie putere către diferențialele față și spate simultan.Această condiție înseamnă că vehiculul este întotdeauna cu tracțiune integrală.