(1) Scop. Vehiculele moderne   auto   folosesc   sisteme   de răcire   presurizate   care permite         o anumită cantitate de presiune să se dezvolte în cadrul sistemului ca temperatura acestuia crește . Creșterea presiunii va crește punctul de fierbere al lichidului de răcire. proporțional, contribuind la prevenirea fierberii. FIGURA 73. CAPACĂ DE PRESIUNE (2) Funcționare (figura 73). Capacul conține două supape cu arc care sunt   mai mare   dintre   aceste   două   supape   este   normal   închisă,   etanșând   supapa   sistem.presiune  ,   cu cât   mai mică   este   supapa   vid  . Supapa   presiune   acționează   ca   supapă de siguranță care va evacua orice presiune peste valoarea maximă nominală prin Supapa de vid permite aerului să intre în sistem pe măsură ce motorul se răcește țeavă de preaplin.în jos.Acest lucru este pentru a preveni prăbușirea furtunurilor presiunii atmosferice. Rezervor de expansiune (figura 74 de pe pagina următoare).i. rezervorul de expansiune în sistemele lor de răcire.