Motoarele răcite cu aer sunt foarte ușor identificate prin înotătoare separate cilindri, chiulasa cu aripioare și, în majoritatea cazurilor, ventilatoare mari de răcire și Lucrări extinse de conducte. Mijlocul principal de eliminare a căldurii de la un motor răcit cu aer este prin disipare. b. Conducta funcționează și ventilatoarele de răcire provoacă un flux constant de aer peste la aer. și  în jurul  cilindrii  și  chiulasele. Designul  cu aripioare  al  acestor  componente adăugați o cantitate enormă de suprafață la apoi, astfel încât să fie capabili să disipeze o cantitate adecvată de căldură.94 PRIN.OF MOTORE CU ARDERE INTERNA - OD1619 – LECȚIA 2/SARCINA 3 FIGURA 76.SISTEM DE RĂCIRE AERul. Un sistem de răcire cu aer, cum ar fi un sistem de răcire cu lichid, trebuie să fie controlat pentru c. Pentru a realiza   acest lucru,   un   sistem   de preveni   suprarăcirea   a   motorului ușile controlate termostatic sunt de obicei încorporate în conducte. Pe măsură ce termostatul se încălzește termostatul este de obicei un burduf umplut cu alcool butilic.