d. Mecanic,   Positiv   Tip. Pompa   pozitiv   mecanică Diferența este că funcționează  în  același  mod  ca  tipul nepozitiv. Pompa, tija de tracțiune a diafragmei este solid legată de brațul basculant. Prin urmare, nu va regla presiunea conductei de combustibil. Când acest tip de pompă este folosit, trebuie folosit un dispozitiv separat de reglare a presiunii combustibilului, care va fi ocoli excesul de combustibil înapoi la rezervor de combustibil.e. Pompă de combustibil cu dublă acțiune (figura 5). Vehicule care folosesc vid ștergătoarele de parbriz acționate vor folosi adesea o pompă de alimentare care este încorporată în   Pompa   servește   la   acționarea     ștergătoarele   de parbriz   în timpul pompa de combustibil.perioadele de sarcină mare a motorului când FIGURA 5.POMPĂ DUBĂ ACȚIUNE.14 PRINCIPII SISTEME DE COMBUSTIBIL BENZINĂ/DISEL - OD1620 - LECȚIA 1/SARCINA 2   Pompa   funcționează   de la   un   balansier   și   este   un vidul colectorului este scăzut.pompa cu diafragmă de tip nepozitiv. În momente când vidul colectorului este singur. suficient pentru a actiona stergatoarele de parbriz, diafragma va fi sustinuta. împotriva   arcului   diafragmei   prin   presiunea   atmosferică,   redând   pompa   inoperant.