motor atunci când treceți de la un combustibil la altul. Trebuie remarcat că nu sunt necesare ajustări pentru f. Compensator   Densitate   Combustibil. Motorul   multicombustibil   funcționează   pe   Aceste varietate  de  carburanți,  cu  o gamă largă  de  viscozități  și  valori de căldură. variațiile  ale  carburanților  afectează  puterea  motorului. Deoarece   este  inacceptabil pentru   puterea  de ieșire  a  motorului  să  varieze  cu  schimbările  de combustibil,  multicombustibil The motorul   este   echipat  cu  un   dispozitiv  cunoscut  ca   compensator  de densitate  a combustibilului. compensatorul de densitate a combustibilului   este   un   dispozitiv   care   servește   pentru a   varia   cantitatea   de combustibil   injectat   la   motor   prin   reglarea   oprirea   la sarcină maximă   a   combustibilului   Caracteristicile combustibililor arată că valorile termice ale acestora scad pompa.Densitatea   combustibilului   aproape   invers   proporțional   cu   vâscozitățile lor. operațiunea este după cum următorul: (1) Alimentarea cu combustibil intră în compensator prin presiunea combustibilului regulator,   unde   presiunea de alimentare   este   reglată   la   o   constantă   20   psi indiferent de turația motorului și intervalul de încărcare.