(b) Să   distribuie  combustibilul  în mod egal  la  toți  cilindrii  la un presiune suficient de mare pentru a asigura atomizarea. (c) Pentru a controla începerea, rata și durata injecției. b. Unități de injecție multiple. de o pompă de alimentare cu combustibil, un filtru de combustibil, o pompă de injecție cu mai multe unități și una injector pentru fiecare cilindru. Funcționarea sistemului este după cum urmează: FIGURA 43.FUNȚIONARE GENERALĂ A SISTEMULUI.70 PRINCIPII SISTEME DE COMBUSTIBIL BENZINĂ/DISEL - OD1620 - LECȚIA 2/SARCINA 2 (a) Pompa de alimentare cu combustibil și filtrul de combustibil asigură un nivel scăzut presiunea   alimentarea   cu   combustibil   către   pompa de injecție   multiplă   unități .de obicei este reglată la aproximativ 15 psi. (b) Pompa de injecție   unități multiple   conține   o   individ pompă de injecție pentru fiecare cilindru al motorului. Combustibilul este livrat de la pompă de injecție cu mai multe unități la injectoarele de la fiecare cilindru într-un timp secvență și o cantitate reglată, bazată pe poziția pedalei de accelerație și viteza motorului.