FIGURA 65.FILTRUL SECONDAR DE COMBUSTIBIL.110 PRINCIPII SISTEME DE COMBUSTIBIL BENZINĂ/DISEL - OD1620 - LECȚIA 2/SARCINA 2 9.Sistem de întârziere motor a.Scop.Sistemele de întârziere a motorului sunt utilizate pe multe vehicule mai mari Ele   sunt   concepute   pentru a   oferi   suplimentar echipat   cu   motoare   diesel. capacitate de oprire   la   un   vehicul   în   mișcare. Aceste   sisteme   de asemenea   ameliorează   frânele de serviciu de acumulare excesivă de căldură și uzură din cauza prelungirii Un mijloc auxiliar de absorbție a puterii este folosit pentru a realiza aplicație. Practic,  trei  întârzieri de motor diferite procesul de frânare suplimentar.sistemele sunt în prezent în uz.b.Frână de compresie.Sistemul este activat de un comutator montat în cabină.Frâna de compresie funcționează prin restricție. Sistemul constă în principal din a gazele de evacuare care curge din motor. supapa fluture montată în conducta de evacuare dintre galeria de evacuare. și  toba de eșapament.The supapa  este controlată de un comutator de aer sau vacuum montat pe accelerație.   Sistemul   funcționează   prin   restricționând   gazele de eșapament  , provocând   o pedala.