Fiecare ansamblu de punte din spate este alcătuit dintr-o cutie de viteze sau transmisie finală în axele centrale și axelor care se extind până la roțile de ambele părți.20 FIGURA 10.OSA SPATE PLAINĂ.Lecția 2/Evenimentul de învățare 2 Vehiculele timpurii foloseau o axă activă cunoscută sub numele de axă simplă sau neflotante. Acest tip de axă nu este utilizat pe niciun vehicul modern cu roți. Axa semăna cu axa semiflotante (discutat în paragraful următor) la exterior. Cu toate acestea, arborii osiilor au fost susținut de doi rulmenți cu role. Un rulment cu role era situat chiar în interiorul capătului exterior a carcasei arborelui axului.Celalalt rulment cu role era situat in centrul osiei arborele și în interiorul carcasei arborelui osiei.Capetele interioare ale osiilor au fost conectate la angrenajele laterale diferențiale prin chei și canale. Acești arbori de osie trebuiau să suporte greutatea a ansamblului diferenţial de pe capetele interioare.Roţile vehiculului au fost ataşate la capetele exterioare ale arborilor de osie. Prin urmare, capetele exterioare ale arborilor de osie au purtat întreaga greutate a spatelui vehiculului.