Capătul îmbinării cu viteză constantă al ansamblului arborelui este ținută pe loc de șurubul de reținere a arborelui osie situat vizavi de dopul țevii din butuc angrenat.Carcasa tripot este menținută în poziție atât de flanșa de ieșire diferențială șuruburile și suporturile de montare a etrierului. Butucul cu angrenaj este o cutie de viteze, situată la capetele roților, care servește drept roată din față ax. Poate fi considerat unitatea de antrenare finală. Permite până la 16 inci de pământ clearance-ul.42 Lecția 2/Evenimentul de învățare 2 Butucul angrenat include un angrenaj de antrenare și un angrenaj condus închis într-o carcasă treapta de viteză este rotită de jumătatea arborelui antrenat de diferențial și antrenează angrenajul condus care se rotește axul roții. Butucul angrenat este unit cu brațul de comandă superior și inferior prin articulații sferice fixate cu șuruburi la capătul exterior al fiecărui braț. Angrenajul condus este canelat pe axul roții, iar treapta de viteză este rotită de jumătatea arborelui acţionat de diferenţial.Brăţul cu rază şi capacul (direcţie braț și capac) este conectat la bara centrală prin tirant.