Cauciucul se extinde de la banda de rulare în jos pereții laterali ai anvelopei pentru a proteja corzile. Spărgătoarele sunt straturi de corzi (snuri) acoperite cu cauciuc. Sunt similare cu straturile, dar cablurile sunt distanțate mai departe. Când anvelopa lovește o denivelare, ruptoarele se întind șoc.Acest lucru previne aplicarea multor tensiuni pe o secțiune mică a straturilor.Spărgătoarele împiedică, de asemenea, separarea benzii de rulare de anvelopă.Perna este din cauciuc moale, rezistent la căldură. Absoarbe șocuri de drum și se lipește ( se fixeaza) ruptoarele la straturi. Straturile de snur au rezistenta sa reziste presiunilor interne, sa sustina încărcături și pentru a absorbi șocurile rutiere. Talonul este partea din anvelopă care fixează anvelopa de jantă. Este format din cauciuc dur turnate în și în jurul cablurilor de sârmă de oțel. Straturile de cablu sunt înfășurate în jurul talonului pentru fixați-l de pereții laterali ai anvelopei. Unele anvelope sunt construite pentru a fi utilizate fără camere de aer. Acestea se numesc anvelope fără cameră și au o căptușeală moale din cauciuc pe interior pentru a preveni scurgerile de aer.