Puterea motorului poate fi apoi aplicată treptat asigură o cuplare lină. Acest lucru va reduce șocul asupra pieselor de conducere. După ce ambreiajul este cuplat complet, trebuie să transmită toată puterea motorului transmisiei fără alunecare.Puterea motorului trebuie să fie de asemenea deconectat de la sistemul de antrenare atunci când treptele din transmisie sunt schimbate de la un raport de transmisie la alta.23 Lecția 2/Evenimentul de învățare 1 CONSTRUCTIE Părțile principale ale ambreiajului sunt elementele de antrenare, elementele antrenate și elementele de acționare. Elementele de antrenare sunt atașate la arborele cotit al motorului și se rotesc cu acesta. De obicei, sunt formate din două turnate. plăci de fier sau suprafețe plane prelucrate și șlefuite până la un finisaj neted. Fonta este folosită deoarece conține suficient grafit pentru a asigura o anumită lubrifiere atunci când elementul de antrenare alunecă în timpul angajării ambreiajului. Una dintre aceste suprafețe este de obicei partea din spate a volantului motorului. Cealaltă este un inel plat, greu, pe o parte. din care are o suprafață prelucrată. Această piesă este cunoscută sub numele de placă de presiune, care este montată într-un capac din oțel și conține unii dintre membrii operatori.