La fel de presiunea arcului crește, crește frecarea; prin urmare, atunci când presiunea este ușoară, este relativ mică cantitatea de frecare dintre elemente permite o mare parte al alunecării. Pe măsură ce presiunea arcului crește, mai puțin alunecarea are loc până când, când se aplică presiunea maximă a arcului, viteza elementelor de antrenare și antrenate este la fel. Toate alunecările s-au oprit și există, de fapt, o legătură directă între condus și condus. piese. Majoritatea ambreiajelor cu care veți lucra vor fi probabil ambreiaje cu plăci, așa că să vedem exact ce necesită loc în funcționarea unui ambreiaj cu o singură placă. Când ambreiajul este complet cuplat, discul antrenat este prins între placa de presiune și volanta motorului de arcuri. Când pedala de ambreiaj este apăsată în jos, legătura de la pedală deplasează jugul de deblocare sau furca pe pivotul său sau balamaua.Acest lucru pune presiune pe manșonul lagărului de deblocare sau gulerul care conține rulmentul de deblocare. rulmentul de eliberare împinge pârghiile de eliberare a ambreiajului și le deplasează pe știfturile lor de pivotare.