dopurile din partea inferioară și laterală a carcasei oferă un mijloc de verificare a uleiului nivel sau scurgerea lubrifiantului. Aceste dopuri pot fi identificate prin capul lor de tip pătrat. Partea din față a carcasei este prelucrată pe o suprafață netedă pentru a se potrivi cu suprafața de montare din spatele carcasei. carcasa volantului motorului. La unele modele, partea din față a transmisiei conține o carcasă în formă de clopot care devine partea din spate a carcasei volantului. La majoritatea transmisiilor militare, deschideri și montaj suprafețele sunt realizate pe partea dreaptă și stângă a carcasei pentru a permite atașarea cutiilor de viteze suplimentare numite prize de putere. Când nu sunt utilizate, plăci metalice sunt înșurubate peste deschideri pentru a etanșa carcasa transmisiei. Deschiderile din față și din spate ale carcasei sunt prelucrate pentru o finisare netedă pentru asigură o montare precisă pentru rulmenții arborelui. Partea superioară a carcasei este deschisă cu prelucrare netedă margini și orificii de montare filetate pentru ansamblul capacului. În interiorul carcasei de transmisie există trei arbori, toți paraleli unul cu celălalt. În partea superioară a carcasa, direct în linie cu și în spatele centrului arborelui cotit al motorului, sunt intrarea și principala arbori.