Direct sub arborele de intrare și principal este contraarborele. Arborele de rulare inversă este scurt arbore care este montat pe o parte a arborelui principal și a arborelui contrar. În partea din față a arborelui de intrare se află o mică parte a arborelui numită pilot. Pilotul se potrivește în pilot. rulment în centrul volantului motorului și susține partea din față a arborelui de intrare. Doar în spatele pilotul este o zonă canelată pe arbore. Discul acţionat de ambreiaj se montează pe această caneluri şi oferă conexiunea dintre transmisie și motor. În partea din spate a canelurii este o zonă lungă și netedă de arborele care se termină într-o viteză. Acesta este angrenajul de antrenare care va fi chiar în partea din față a carcasa transmisiei când arborele este montat în poziție. În spatele angrenajului de intrare se află o altă treaptă de viteză care, în mod normal, va avea o dimensiune ușor diferită de cea a angrenajului de intrare. Aceasta este porțiunea angrenajului extern a unui ambreiaj al angrenajului sincronizator. Ambele trepte de mai sus sunt realizate ca parte a arborelui. Partea din spate a intrării axul este gol.