Pentru a menține arborele schimbătorului de viteze în poziție, bile și arcuri sunt montate în pasaje găurite în dreapta unghi față de arborele schimbătorului de viteze. Arcul cu bilă împinge bila de oțel în blocurile sau adânciturile din arborele schimbătorului de viteze pentru a preveni mișcarea. În partea laterală a fiecărui arbore de schimbător sunt realizate trei opritoare, astfel oferind câte unul pentru fiecare poziție de schimbare. Pe fiecare arbore de schimbător, în poziția corectă, este montată o furcă de schimbare, care este ținută în poziție de un șurub sau știft. Furca se extinde de la arborele schimbătorului de viteze în jos în carcasă pentru a se potrivi într-o canelură realizată pe o alunecare. treapta de viteză. În partea de sus a furcii schimbătorului de viteze este o fantă făcută pentru a primi pârghia de comandă de la capătul inferior. Pârghia de control este montată în capacul transmisiei cu o articulație sferică, permițând manetei de comandă deplasat înainte și înapoi sau la dreapta și la stânga. Un știft de la articulația sferică împiedică rotirea pârghiei într-un cerc.Partea superioară a pârghiei este în afara transmisiei și se extinde în cabina vehiculului. Amplasat între arborii schimbătorului de viteze și în linie cu bilele și arcurile poppete este un dispozitiv de blocare.