Șoferul, prin intermediul unui pârghia schimbătorului de viteze și legătura, pot aluneca treapta de viteză (12) departe de treapta de viteză (10). nu este trimisă nicio putere către puntea din față. Când este nevoie de mai mult cuplu pentru a deplasa vehiculul, șoferul poate schimba transferul la intervalul scăzut. legătura pe unele vehicule este realizată astfel încât vehiculul trebuie să fie în tracțiunea față înainte de a trece la gama joasă. Acest lucru împiedică șoferul să trimită cuplul complet doar roților din spate, ceea ce ar putea provoca daune.101 Lecția 5/Evenimentul de învățare 1 Când transferul este deplasat la intervalul scăzut, angrenajul de alunecare a arborelui principal (2) este decuplat de ochiurile de plasă constantă. Treapta de viteză (1). Apoi este cuplată cu treapta de viteză mică a arborelui liber (13). Roata dințată (2) este treapta de antrenare și este mai mică. decât treapta condusă (13). Acest lucru oferă mai puțină viteză și mai mult cuplu sau o reducere a treptei. De aici înainte, puterea debitul este același ca în intervalul înalt. Transferul este în poziție neutră, în timp ce angrenajul (2) nu este în legătură nici cu treapta 1, nici cu treapta de viteză. Angrenaj 102 Lecția 5/Evenimentul de învățare 2 Evenimentul de învățare 2: DESCRĂȚI CONSTRUCȚIA ȘI FUNCȚIONAREA UNITĂȚILOR SPRAG Unele transferuri conțin o unitate (sau unități) de rulare de pe arborele de ieșire din față.