Acest tip este folosit în camionul de 5 tone. Acum să aruncăm o privire la ce se întâmplă atunci când există aer comprimat în sistem, iar transmisia este în poziție înainte sau neutră. Controlul cilindrului de aer supapa va admite aer sub presiune din sistemul de aer comprimat în ansamblul cilindrului de aer de schimbare. Aerul este apoi admisă în partea de trecere înainte a pistonului echilibrat cu arc din cilindru. Acest lucru mută pistonul. și provoacă cuplarea unității de prindere înainte. Când transmisia este comutată în marșarier, aerul supapa de control al cilindrului admite aer în partea opusă a pistonului. Acest lucru determină cuplarea inversului unitatea de sprag. Când unitatea de sprag înainte este cuplată, roțile din față se vor roti libere sau se vor întoarce numai înainte. Dacă este cuplată unitatea de roți din spate, roțile din față nu pot fi rotite în direcția înainte.A vehiculul parcat, cu presiunea aerului în sistem și transmisia în neutru, nu poate fi împins înapoi până când transmisia este comutată în marșarier.