Ei bine, asta va depinde de viteza cu care câmpul se prăbușește (viteza lui mișcare) și numărul de spire de sârmă din fiecare bobină. Cu cât mai multe spire de sârmă în înfășurări, cu atât mai mare va fi tensiunea indusă. În înfășurarea primară a majorității bobinelor auto, există a câteva sute de spire de sârmă și tensiunea indusă va fi de aproximativ 200 sau 250 de volți. circuitul primar este acum deschis (de aceea s-a prăbușit câmpul magnetic), această tensiune nu merge oriunde, cu excepția condensatorului, pe care îl vom studia mai târziu. În timp ce câmpul magnetic este prăbușindu-se de-a lungul celor câteva sute de spire ale înfășurării primare, se mișcă și peste mii de spire ale înfășurării secundare. Tensiunea indusă în fiecare tură a fiecărei înfășurări este aproximativ aceeași. Deoarece înfășurarea secundară are mai multe spire, tensiunea totală indusă în ea va fi în mii de volți. Această tensiune este suficient de mare pentru a forța curentul să curgă afară din bobină borna secundară și prin conductori la bujia din cilindru.