Cu comutatorul în OFF mâna ohmmetrului nu trebuie să se miște. Apoi mutați maneta comutatorului în poziția ON. Mâna ohmmetrului ar trebui să se miște la zero. Dacă mâna ohmmetrului a rămas pe zero în ambele poziții, ON și OFF, ce v-ar spune acest lucru? (Amintiți-vă ceea ce face ca mâna să se miște la zero: un circuit complet prin ohmmetru și comutator.) Acest lucru vă spune că comutatorul nu funcționează corect; nu rupe (deschide) circuitul.On pe de altă parte, dacă ohmetrul a indicat infinitul în ambele poziții ON și OFF, circuitul nu este fiind închis. Aceasta înseamnă că comutatorul nu face contact în interior. Acum vedeți cum ohmimetrul poate fi folosit pentru a localiza circuite deschise cauzate de un comutator defect sau un fir rupt. De asemenea, puteți utiliza ohmetrul pentru a verifica dacă există scurtcircuitari sau un efect nedorit de împământare. Să mergem înapoi la acel simplu comutator pornit-oprit și verificați-l pentru a vedea dacă este împământat. Știți că vehiculul șasiul acționează ca un fir sau ca parte a circuitului.