The vârful inferior al țevii este poziționat la aproximativ o jumătate de inch deasupra fundului rezervorului; aceasta reduce șansele de a ridica apă sau gunoi. (Uneori, capătul vârfului țevii este protejat de un ecran sau de un filtru pentru împiedică intrarea gunoiului.) Este necesar un tub de aerisire, astfel încât aerul exterior să poată umple spațiul lăsat de combustibilul extras din rezervor. de asemenea, permite aerului din rezervor să scape atunci când combustibilul din rezervor se extinde. (Combustibilul se va extinde întotdeauna când vehiculul stă în soarele fierbinte.) La majoritatea vehiculelor militare, orificiul de ventilație este un tub etanș care conectează rezervor la filtrul de aer al carburatorului. Uneori, tuburile de preluare a combustibilului și de aerisire sunt plasate aproape unul de celălalt. tubul de aerisire este mai mic decât tubul de preluare a combustibilului.) O unitate de trimitere a indicatorului de combustibil este conectată printr-un fir electric la indicatorul de combustibil de pe panoul de instrumente al vehiculului. Această unitate de trimitere arată nivelul de combustibil din rezervor. Se livrează combustibilul din rezervor. la motor de linia principală de combustibil.Această linie este de obicei realizată din cupru sau tubulatura de otel si este fixata de cadru prin cleme sau cleme pentru a reduce sansele de rupere.