Alezajul corpului este excentric față de rotor. Două palete glisante, 180(cid:176) separate în fante din rotor, sunt apăsate pe orificiul corpului de arcuri din fante. Când arborele este rotite, paletele preiau combustibilul de la orificiul de admisie și îl transportă în jurul corpului spre partea de evacuare, unde combustibilul este descărcată. Presiunea este produsă de acțiunea de fixare a combustibilului, deoarece este forțat către orificiul de evacuare de către paleta.8 Lecția 1/Evenimentul de învățare 1 FILTRE DE AER Un amestec de combustibil și aer este ars în interiorul cilindrului motorului în timpul cursei de putere. Amestecarea combustibilului și aerul este una dintre funcțiile carburatorului. Filtrul de aer al unui motor cu ardere internă are trei scopuri: (1) Filtrează aerul pentru a îndepărta praful și murdăria înainte ca aerul să intre în carburator. Acest lucru este foarte important deoarece motorul necesită aproximativ 9.000 de galoane de aer curat pentru fiecare galon de combustibil pe care îl arde.(2) Acționează ca un dispozitiv de oprire a flăcării pentru a preveni incendiile în cazul în care motorul se întoarce înapoi.