18 Lecția 1/Evenimentul de învățare 2 Când combustibilul intră mai repede decât îl poate folosi motorul, vasul se umple. Acest lucru face ca flotorul să se ridice și împinge supapa cu ac în locașul său, oprind alimentarea cu combustibil. Pe măsură ce motorul folosește combustibil, nivelul combustibilului în bolul scade și flotorul coboară. Supapa cu ac se deschide și mai mult combustibil este lăsat să intre. În funcționarea efectivă, supapa cu ac este foarte rar închisă. În schimb, rămâne deschisă doar suficient pentru a echilibra este menținută pe combustibilul care intră în vas și pe combustibilul utilizat de motor.FIGURA 11.CONTROLUL PRESIUNII VASCULUI DE COMBUSTIBIL. În partea superioară a vasului carburatorului este amplasată un aerisire. Acest aerisire este necesar pentru ca presiunea aerului să fie întotdeauna prezentă. pe combustibil în vasul carburatorului. (La vehiculele militare, această ventilație este de obicei conectată la interiorul claxonul de aer al carburatorului sau la filtrul de aer.) Când claxonul de accelerație este aproape închis, cantitatea de aer care curge prin orificiul carburatorului este atât de mică încât practic nu se creează vid în venturi.