Inferior vidul permite ca pistonul să fie tras în jos de presiunea arcului. Aceasta deschide supapa cu jet de putere, permițând fluxul de combustibil prin jetul de putere. Acest combustibil ocolește jetul de mare viteză și crește cantitatea de combustibil livrat în fluxul de aer prin duza principală de descărcare. Tijele de dozare sunt o altă modalitate de a îmbogăți raportul aer-combustibil pentru a obține mai multă putere. Tija de dozare este de obicei acționat de o legătură conectată la supapa de accelerație. Tija are mai multe trepte sau conice la capătul inferior care trece prin jetul de mare viteză. Pe măsură ce clapeta de accelerație este deschisă, tija este ridicată, astfel încât pași mai mici sunt în jet. Acest lucru permite să treacă mai mult combustibil prin jet, îmbogățind amestecul. Să presupunem că un vehicul se deplasează pe drum încet. Supapa de accelerație este practic închisă, permițând doar o cantitate mică de aer să treacă prin venturi de carburator.Șoferul decide brusc să treacă pe lângă o mașină înainte și trântește pedala de accelerație pe podea.