Dacă combustibilul ajunge la pompa de injecție și legătura este în regulă, problema trebuie să fie la pompa de injecție sau duzele și conductele de injecție. Sunteți autorizat să înlocuiți conductele de înaltă presiune; cu toate acestea, este puțin probabil că sunt toate blocate. Următorul pas ar fi să anunțați unitatea dumneavoastră de asistență cu privire la starea. O altă problemă pe care o puteți găsi la sistemele de admisie a combustibilului și a aerului este un amestec combustibil-aer necorespunzător.Un înfundat Filtrul de aer poate provoca evacuarea fumului și puterea scăzută a motorului. De asemenea, poate determina camionul să utilizeze prea mult combustibil- amestec de aer în camera de ardere.Amestecul este prea bogat (nu are suficient aer).Să vedem ce altfel poate cauza un amestec necorespunzător de aer și combustibil. La unele motoare multicombustibil de 2 1/2 tone, un turbocompresor ajută la alimentarea cu aer la cilindrii motorului. turbocompresorul este defect, amestecul combustibil-aer devine prea bogat, mai ales la turații mai mari ale motorului.A turbocompresorul defect va prezenta în general aceleași simptome ca un filtru de aer înfundat.