Când  știftul  conic   este  fixat  în  pârghia  astfel încât  să nu se poată  roti,  acolo alunecă   frecare   între   ea   și   came. Prin urmare,   pe   unele   vehicule cu  acest  tip  de  transmisie de direcție,  știftul  este  montat  în  rulmenți  astfel  încât  se rostogolește în canelura cu came (filete) în loc să alunece. Unele camioane mari folosesc o camă și un mecanism de direcție cu două manete. montat pe rulmenți. Acesta nu este nimic The 11 Lecția 1/Evenimentul de învățare 1 FIGURA 7. VIERME ȘI PIULĂ DIRECȚIE VIERME ȘI PIULĂ O altă formă de mecanism de direcție se numește funcționarea vierme și piuliță cu bilă, aceasta acționează într-adevăr ca un șurub și o piuliță. Cu o nucă se imbina Amandoua Aceste mecanisme de direcție sunt denumite și tipul de bile cu recirculare.