a fost nevoie de cambra a roții, astfel încât anvelopa să intre în contact direct cu drumul. Dacă anvelopa nu se fixează direct pe șosea, se va uza pe o parte și nu va obține o aderență bună pentru un control pozitiv al direcției. Drumuri moderne, totuși,   sunt   făcute   plate   cu   foarte   puțin   coroana  , deci   foarte puțin   camber   este necesare în acest scop pe vehicule moderne.18 Lecția 1/Evenimentul de învățare 2 O oarecare cambra este, în general, de dorit, chiar și pe drumuri plate, deoarece se mișcă. punctul de contact dintre anvelopă și drumul mai direct sub și mai aproape   de   pivotul   articulației de direcție. Acest lucru face   roțile   mai ușor   pivotează   și   reduce   cantitatea   de șoc   pe drum   care este   trimis   către   vehiculului   suspensie  și  legătura  de direcție  când  roțile  lovesc  denivelări. cea mai mare parte a sarcinii pe rulmentul interior mare al roții. Cantitatea de cambra trebuie luată în considerare cu atenție atunci când proiectați un vehicul. pentru a evita unele efecte negative.