Ei sunt partea laterală a volantului este prelucrată astfel încât ambreiajul sau alte piese să poată fi fixate de acesta pentru a conduce vehiculul.A carcasa volantului cu un capac inferior sau o tigaie este fixată cu șuruburi în spatele blocului de cilindri pentru a găzdui volantul și părțile de transmisie aferente.Lecția 1/Evenimentul de învățare 1 FIGURA 32.SUPAPELE ȘI MECANISMUL DE OPERARE.Supapele și mecanismul de funcționare Fiecare cilindru al unui motor în patru timpi are supape de admisie și de evacuare. Orificiile de admisie de la admisie supapele sunt de obicei conectate la o țeavă comună numită colector. Distribuitorul duce apoi la o amestecare punct care alimentează amestecul combustibil-aer. De asemenea, porturile care se îndepărtează de supapele de evacuare sunt conectate la un colector comun pentru transportul gazelor de evacuare departe de motor.Motoarele de tip V au în general două colectoare de evacuare, câte una pentru fiecare rând de cilindri.45 Lecția 1/Evenimentul de învățare 1 Arborele cu came se extinde pe toată lungimea motorului și are o came pentru fiecare supapă, cu excepția câtorva cazuri în care o came este utilizată pentru a acţiona mai mult de o supapă.