Este, de asemenea, un tip de motor răcit cu lichid, cu aprindere prin compresie. Funcționează pe principiul ciclurilor în patru timpi.64 IMAGINE: FIGURA 45.MOTOR MULTIFUEL.Motorul folosește un sistem de ardere multicombustibil. Termenul „multicombustibil” înseamnă mulți combustibili, iar arderea înseamnă ardere. Împreună, cuvintele „sistem de ardere multicombustibil” ar însemna atunci un sistem care arde multe combustibili.Arderea, în domeniul motoarelor auto, înseamnă ardere controlată.Lecția 2/Evenimentul de învățare 1 6559 Lecția 2/Evenimentul de învățare 1 Motorul multicombustibil este utilizat în prezent în vehicule cu roți de 2 1/2 tone și unele de 5 tone. Aceste vehicule cu roți utilizați un motor turbo (admisie forțată de aer). Ambele motoare au aceeași dimensiune, dar motorul turbo produce mai multă putere. Cu excepția sistemelor de admisie a aerului, ambele motoare funcționează pe același principii. Practic, motorul multicombustibil este fabricat la fel ca majoritatea motoarelor diesel în patru timpi. Diferența majoră este proiectarea admisiei de aer și a camerei de ardere.