Este amplasat un buzunar al camerei de ardere în formă de bilă în partea de sus a pistonului pentru a permite arderea diverșilor combustibili. Să aruncăm o privire mai atentă la un motor multicombustibil tipic. Fiecare literă și număr conținute în identificare numărul motorului are o semnificație specifică. De exemplu, pentru motorul LDS 465-1A utilizat în motorul de 5 tone camion, „L” înseamnă răcit cu lichid, „D” înseamnă motorină și „S” înseamnă supraalimentat. 465 este numărul modelului a motorului, iar 1A înseamnă că s-a făcut o schimbare în modelul de bază al motorului. Acum să aruncăm o privire la principiile de funcționare. Mai întâi, pe cursa de admisie, aerul este aspirat prin deschidere. supapa de admisie. Pasajele de admisie din galeria de admisie si deschiderile orificiilor supapei sunt realizate astfel incat sa produca aerul să se învârtească sau să se învârtească în cilindru când intră. Aerul se învârte cu o asemenea forță încât va continua să facă acest lucru de ceva vreme.La cursa de compresie pistonul se mișcă în sus și ambele supape sunt închise, ca în alte motoare.