Vârtejul de aer continuă pe toată această cursă și, de asemenea, pe parcursul următoarei. Pe măsură ce pistonul se apropie de partea superioară a cursei de admisie, combustibilul este injectat de duza injectorului de combustibil. Este injectat pe pereții buzunarului camerei de ardere din capul pistonului. O cantitate mică din acest combustibil injectat se transformă în vapori și începe să ardă din cauza căldurii extreme a aerului comprimat. Aproximativ 95 la sută din combustibil se depune în partea inferioară a buzunarului camerei de ardere.Stropirea cu ulei pe partea inferioară a capului pistonului răcește pereții buzunarului camerei de ardere, astfel încât tot combustibilul să nu ardă imediat 66 Lecția 2/Evenimentul de învățare 1 După ce prima cantitate de combustibil este aprinsă, pistonul este forțat în jos pe cursa de putere. Măturarea acțiunea aerului învolburat continuă să ridice o parte din combustibil din buzunarul camerei de ardere. Ca și combustibil este ridicat în combustibilul care arde în centrul camerei de ardere, de asemenea, începe să ardă. Presiunea de la arderea gazelor în expansiune împinge în jos pe piston.