Rezolvați 70% dintre elementele de testare cu alegere multiplă care acoperă sistemele de răcire cu lichid al motorului CONDIȚII STANDARDE REFERINȚE TM 9-8000 Evenimentul de învățare 1: DESCRĂȚI PRINCIPIILE DE FUNCȚIONARE ȘI COMPONENTELE RĂCĂRII LICHID SISTEME Toate motoarele cu ardere internă au un anumit tip de sistem de răcire din cauza temperaturilor ridicate create în timpul funcționării acestora. Căldura este produsă atât prin frecare, cât și prin arderea combustibilului, cea mai mare cantitate fiind cauzate de arderea combustibilului. Nu există o modalitate sigură de a spune exact cât de fierbinte se încinge în interiorul camera de ardere a unui motor, dar se crede că este de aproximativ două ori mai mare decât temperatura la care fierul se topește. Prin urmare, dacă un motor nu este răcit, supapele se vor arde și se vor deforma, uleiul de lubrifiere se va defecta, pistoanele și rulmenții se vor supraîncălzi, iar pistoanele se vor bloca în cilindri. Sistemul de răcire a motorului este chemat să transporte aproximativ o treime din căldura din interiorul arderii. camere.