Rezervorul inferior are orificii de evacuare și de scurgere. Un cadru pt montarea radiatorului în vehicul este lipită la rezervoarele superioare și inferioare.128 FIGURA 69. CONSTRUCȚIA RADIATORULUI MOTOR. Aproape toate radiatoarele utilizate în acest moment au miezuri care sunt alcătuite din o mulțime de tuburi minuscule. Aceste tuburi sunt treceri de lichid de răcire între rezervoarele superioare și inferioare. Tuburile au aripioare de aer subțiri de cupru lipite peste întreaga lungime.Acest tip de construcție face posibilă trecerea aerului între tuburi și aripioare.Lecția 5/Evenimentul de învățare 1 129 Lecția 5/Evenimentul de învățare 2 130 FIGURA 70. DEBIT DE LIQUID DE RĂCIRE ​​PRIN RADIATOR. Radiatorul este de obicei montat în partea din față a compartimentului motor, astfel încât aerul rece să poată trece liber prin miez. Ieșirea de pe rezervorul inferior al radiatorului este conectată la admisia pompei de lichid de răcire. radiatorul este apoi conectat la priza din partea superioară a motorului. Furtunurile de cauciuc și clemele de furtun sunt folosite pentru efectuați aceste conexiuni pentru a preveni transferarea vibrațiilor motorului către radiator.