Dacă există bule, există o scurgere între un pasaj de lichid de răcire și o cameră de ardere.Bulele sunt cauzate de presiune scurgeri din camera de ardere în lichidul de răcire în timpul curselor de compresie și de putere.Nu operați motorul mai mult decât este necesar pentru a face acest test, deoarece se va supraîncălzi foarte repede cu curelele ventilatorului îndepărtat. Dacă motorul are o scurgere internă de lichid de răcire, problema este cel mai probabil o garnitură defectă a capului sau un cilindru crăpat bloc sau cap. Chiulasă va trebui să fie îndepărtată pentru a determina dacă există aceste defecte. Pentru a testa unitatea de trimitere, mai întâi porniți motorul până când a avut timp să se încălzească. Dacă nu este indicată nicio citire pe manometrul, scoateți firul din unitatea de trimitere și împămânțiți pentru moment firul la blocul motor. indicatorul indică acum, unitatea de transmitere a temperaturii este defectă și trebuie înlocuită. Dacă indicatorul tot nu funcționează indica, calibrul sau cablajul este probabil defecte.