Începeți motorul și puneți-l în funcțiune până când se atinge temperatura de funcționare. Aceasta este pentru a deschide supapa termostatului astfel încât inhibitorul va circula prin întregul sistem. Dacă se adaugă antigel în sistem, nu adăugați inhibitor. Când temperatura este de așteptat să scadă sub 32(cid:176) F sau dacă vehiculul urmează să fie menținut pregătit pentru luptă, se folosește antigel. Dacă se așteaptă ca temperaturile să scadă sub -55(cid:176) F, goliți complet sistemul de răcire și reumpleți-l cu antigel de tip arctic. Dacă se preconizează că temperaturile de îngheț vor rămâne peste -55 (cid:176) F, umpleți sistemul de răcire cu un amestec de apă și antigel etilenglicol.Pregătiți amestecul conform tabelelor de protecție date pe antigel. containere. Legați întotdeauna o etichetă pe calorifer, care să spună cât timp este protejat. Când vi se cere să localizați o problemă într-un sistem de răcire, probabil că va fi din cauza uneia sau mai multor următoarele reclamații: motorul se supraîncălzește, lichidul de răcire se pierde sau motorul nu ajunge la funcționare temperatura.