Căptușeala  țesută   de frână   este  din  fibră de azbest  ,  bumbac fibră,   și   sârmă de cupru   sau   bronz. După ce   a fost   țesut,   căptușeala   este   tratată   cu   compuși   destinati   să   diminueze   efectele uleiului și apei dacă ar trebui să vină în contact cu acestea Cu toate acestea,   uleiul  , în   în special,   va reduce     căptușeala . calitatea   de frecare   a   căptușelii   chiar și   după   tratament. căptușeala   este de asemenea   comprimată   și   tratată termic   înainte de   Principalul avantaj al unei căptușeli țesute este ea instalat. Cu toate acestea,  nu  disipează  căldura  ca calități de frecare. rapid sau uzură, precum și garnituri de frână turnate. Acest tip de căptușeala nu este în general folosită la vehicule auto.13 ­ ­ Lecția 1/Eveniment de învățare 1 UNITĂȚI ROTANTE ȘI NEROTARE   tamburul   de frână   este   montat   direct   pe   roată   și   asigură   suprafață de frânare rotativă. Scutul de frână, uneori cunoscut sub numele de placa de suport sau scut de praf, este montat pe o structură fixă, cum ar fi ca   carcasa   axului.