Așa cum este presiunea crescută,  pistoanele  forțează  plăcuțele  de frână  împotriva  rotoarelor  uniform și, prin urmare, menține o cantitate egală de presiune pe ambele părți ale rotorul. După cum sa discutat mai sus, etrierele fixe folosesc un design multipiston pentru a Etrierele fixe pot fi proiectate pentru a fi utilizate furnizează  forța  de frânare. Designul   dualpiston   oferă   a două,   trei,   sau   patru   pistoane. uşoară   marjă   de   siguranţă   peste   un etrier   cu un singur piston   flotant. În   evenimentul   prin care un   piston   se blochează   în   etrier,   un singur piston etrierul ar deveni inutil, în timp ce designul cu două piston ar fi mai au un piston care funcționează pentru a restabili capacitatea de frânare iar designul cu patru pistoane prevede utilizarea unei frâne mari trei Forța   de frânare   dezvoltată  poate   acum   să fie   răspândită  pe  o căptușeală.zona a placuței de frână.20 Lecția 1/Eveniment de învățare 1 SISTEME DE FRANARE MECANICA Pe vehiculele   cu roți   energia   furnizată   de   piciorul   operatorului apăsarea în jos a pedalei de frână este transferată la mecanismul de frână pe  roți  prin  diverse  mijloace.