presiunea de la scurgeri între piston și peretele cilindrului. piston   cupă. Unii   cilindri   conțin   un   ansamblu de supapă   de reținere,   la   ieșire hidraulică, pentru menținerea unei cantități ușoare de presiune (reziduu)   în   liniile   hidraulice   și   cilindrii   roților. Pistonul   și cupa pistonului sunt goale și conțin o supapă de reținere care permite frânarea fluidul să treacă liber atunci când cilindrul de putere este retras. Când cilindrul de putere se extinde, supapa de reținere blochează deschiderea. prin centrul pistonului cilindrului esclav.40 Lecția 2/Eveniment de învățare 1 COMPRESOR DE AER FIGURA 14.COMPRESOR DE AER. Compresorul de aer pompează până la presiunea aerului necesară pentru a funcționa Compresorul este condus de vehiculul cilindru.motor aerhidraulic și se rotește tot timpul când motorul funcționează.41 Lecția 2/Eveniment de învățare 1   este   în general   cu curea  , dar   la   unele camioane de   5 tone   este   angrenaj condus.