cilindru slave la pistonul releului din unitatea de control. Releul pistonul   schimbă   presiunea   hidraulică   în   mișcare   mecanică   împinge ansamblul diafragmei pe popeta atmosferică pentru închiderea pasajul de evacuare a aerului și deschiderea valvei de presiune a aerului. Aerul comprimat poate curge acum din rezervor prin conducta de   aer comprimat   și   dincolo de   presiunea   aerului   deschis Fluxul de aer este direcționat în două linii de control unitatea de control. O linie este către priza de service la părăsind   unitatea   de comandă. controlați  frânele  remorcii.  Cealaltă  linie  de control  transportă  aerul The presiunea la cilindrul de putere al cilindrului hidraulic aerian. presiunea aerului forțează pistonul de putere și tija atașată spre cilindrul secundar. Tija de împingere care se extinde contactează cu cilindrul secundar pistonul hidraulic. și  o împinge  înainte. Aceasta  închide  supapa  de reținere  din  hidraulic pistonul și lichidul de frână sub presiune este forțat prin orificiul de evacuare Presiunea fluidului la cilindrul roții pentru a aplica frânele.