supapă   și   apoi   comprimă   arcul   supapei  , deschizând   admisia   aer supapă. Aerul comprimat curge acum din rezervorul remorcii prin deschiderea liniei rezervorului, dincolo de supapa de admisie a aerului deschisă și de ieșire orificiul de ieșire spre camera de frână. Camera de frână tija extinde funcționând cilindrul principal și acționând frânele. Când șoferul eliberează frânele, presiunea controlată este eliberat din partea superioară a supapei releului diafragmei și a releului pistonul supapei. Arcul cu diafragmă împinge pistonul supapei releului. în sus,   deschizând   supapa   de evacuare   și   permițând   arcului   supapei   să Frâna aplicată presiunea aerului în frână închideți supapa de admisie a aerului. camera este eliberată în aerul deschis trecând prin deschiderea. centrul  al  supapei  releu   piston  la   o  cavitate  care  este   conectată  la portul de evacuare al supapei releului de urgență.