Supapa releului de urgență va menține presiunea aplicată a aerului în camera de frână care corespunde cu presiunea controlată a aerului Aceasta   este   cunoscută  ca    poziția   echilibrată   sau   poziție de menținere din  camion. și  apare  când  presiunea  de control  a frânelor  de la  camionul  împinge  în jos  pe diafragma releului este egală cu presiunea în sus de pe diafragmă. Presiunea în sus este exercitată de arcul diafragmei și frâna aplicată Presiunea aplicată este admisă în partea inferioară a presiunea aerului. diafragma releului printr-un pasaj intern din aerul aplicat atunci când   presiunile   pe   ambele   părți   ale   diafragmei   sunt   egale, diafragma este menținută în poziția de mijloc astfel încât atât orificiul de admisie a aerului supapa   și   supapa   de evacuare a aerului   sunt   închise,   care   menține   o cantitate definită de frână aplicată presiunea aerului. Dacă este controlată presiunea este crescută, împinge pistonul supapei în jos, deschizând Dacă  presiunea  controlată supapă de admisie a aerului pentru a crește presiunea aplicată.