Presiunea aerului sub diafragma   învinge   forța   mecanică   de pe   partea de sus   a acesteia   și   Când se întâmplă acest lucru, supapa de admisie rămâne diafragma se ridică ușor. se închide și se deschide supapa de evacuare. Aceasta evacuează presiunea aerului din camerele de frână până când presiunea aerului sub diafragmă din nou echilibrează forța mecanică de supra ea. Dacă   șoferul   lasă   pedala   piciorului   să revină   la   eliberată complet   poziție,   supapa   de evacuare   rămâne   deschisă. Astfel,   toată   presiunea   din   camera   de frână   este   epuizată   iar    frânele   sunt   complet eliberat. Dacă                                                                                                                                    4 arcul de reglare a presiunii este comprimat până la ghidajul arcului lovește  șipca  arcului. Aceasta  ține  culbutorul  în jos,  admisia supapa   este   ținută   deschisă   și   presiunea   plină   din rezervor   este   lăsată   să treacă prin supapa de frână la camere de frână.