camera, cu atât este mai mare forța asupra tijei de împingere. Când presiunea aerului este   eliberat   din   camera   de frână  ,   arcul   returnează   tija   și diafragma în poziția de eliberare. În loc  de  camera  de frână   discutată   mai sus,   unele  vehicule   folosesc  un Pe măsură ce presiunea aerului intră în rotocamera în spatele acesteia rotocamera. Diafragma  se mișcă  de-a lungul diafragmă, mută diafragma înainte. peretele interior al corpului cilindrului cu o mișcare de rostogolire. mișcarea  diafragmei  forțează  tija de împingere  înainte. presiunea aerului admisă în rotocamera, cu atât este mai mare forța asupra Dacă   toată   presiunea   aerului   este   eliberată   din     tijă.rotocamera,   arcul   readuce   diafragma   și   tija de împingere   la   poziție eliberată. Când   aer Cilindrul de aer este o altă versiune a camerei de frână. intră în deschiderea de aer comprimat și trece în spatele pistonului. pistonul se va mișca, antrenând tija de împingere și comprimând pistonul.