[58][59] Elena Trifan vorbeşte despre retorica fascistă a lui Georgescu.[60] Scandalul TikTok Campania lui Georgescu a folosit social media, în special TikTok, unde videoclipurile sale au avut peste 52 de milioane de vizualizări într-o perioadă de patru zile și au atras atenția alegătorilor mai tineri. Consiliul Suprem al Apărării Naţionale din România a declarat că TikTok i-a acordat lui Georgescu "tratament preferenţial" care a dus la "expunerea masivă." TikTok a declarat că Georgescu a fost tratat la fel ca ceilalţi candidaţi şi "a fost supus exact aceloraşi reguli şi restricţii."[61] La 4 decembrie 2024, preşedintele României, Klaus Iohannis, a declasificat şi publicat documentele agenţiei române de informaţii, care afirmau că creşterea lui Georgescu nu era "ecologică" şi a fost finanţată şi coordonată de un "actor de stat." Iohannis a declasificat documentele la cererea agenţiilor de informaţii. În documente se spunea că sloganul campaniei publicitare a lui Georgescu "Balance and justness"[b] era în metodologia sa identică cu un slogan de campanie TikTok "Frate apropiat de frate" cumpărat de actorii ruși și care viza Ucraina.